Comarch ERP XL
Serwis i remonty
Serwis i remonty
Działalność serwisowa może polegać na ewidencji i realizacji zleceń serwisowych świadczonych dla zewnętrznych podmiotów (np. serwis wyrobów własnych sprzedanych klientom w ramach obsługi posprzedażowej) jak również w obrębie przedsiębiorstwa (np. utrzymanie ruchu).
W jednym i drugim przypadku system Comarch ERP XL udostępnia narzędzia realizacji procesów typowych dla obszaru serwisowego.
Planowanie zleceń serwisowych
- Rejestracja zlecenia (określenie zestawu usług, które powinny być wykonane w ramach zlecenia oraz przypisanie kontrahenta i serwisowanego urządzenia)
- Przypisanie niezbędnych składników oraz robocizny, zgodnie z ich dostępnością,
- Analiza kosztu oraz kalkulacja marży,
- Wsparcie w tworzeniu planów przeglądów technicznych.
Ewidencja serwisowanych urządzeń
- Określanie dowolnych parametrów opisujących urządzenia i maszyny własne oraz obce,
- Szybka identyfikacja właściciela oraz osoby odpowiedzialnej za urządzenie.
Realizacja zleceń serwisowych
- Automatyzacja wydawania towarów niezbędnych do realizacji zlecenia,
- Generowanie dokumentu pozwalającego na rozliczenie z kontrahentem,
- Możliwość śledzenia stanu realizacji zleceń serwisowych przez kontrahentów z poziomu aplikacji Comarch ERP Pulpit Kontrahenta.
Monitoring zleceń i urządzeń
- Dostęp do historii każdego zlecenia serwisowego,
- Pełna historyczność czynności realizowanych w związku z każdym urządzeniem.
Współpraca z Comarch Mobile Serwis
Comarch ERP XL zapewnia pełną integrację z aplikacją Comarch Mobile Serwis przeznaczoną dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy i naprawy własnych urządzeń jak również urządzeń sprzedanych Klientom.
Z poziomu Comarch ERP XL użytkownik ma możliwość:
- Planowania zleceń serwisowych do obsługi w Comarch Mobile Serwis.
- Przeglądania stanu realizacji zleceń realizowanych w Comarch Mobile Serwis.
- Realizowania zlecenia zaplanowanego w Comarch Mobile Serwis.
- Planowania i podglądu wykonania wieloetapowych, rozbudowanych wizyt serwisowych realizowanych po stronie Comarch Mobile Serwis.
Planowanie, zatwierdzanie i podgląd wykonania wizyt serwisowych możliwe jest również za pomocą aplikacji Comarch Mobile Zarządzanie, dedykowanej m.in. do kierowania zespołem serwisantów.
„Nasze wdrożenia,
są początkiem długoletniej współpracy…”
są początkiem długoletniej współpracy…”
Kompleksowość naszych usług oraz wysoki standard obsługi powodują, że klienci mają poczucie stabilności. Znamy procesy zachodzące w firmach oraz doradzamy, jak coraz lepiej prowadzić biznes. Dostarczane systemy IT rozwijają się wraz z firmami naszych klientów. Wdrożenie systemu informatycznego to początek długoletniej współpracy.