Comarch ERP Altum – CRM

Comarch ERP Altum dba o to, aby konkretna wiadomość trafiła do odpowiedniej osoby w firmie,

gromadzenie_info

Obecnie coraz częściej informacje gromadzone na temat Klientów oraz umiejętność ich skutecznego przetwarzania i wykorzystania pozwalają przedsiębiorstwom lepiej wsłuchiwać się w ich potrzeby. Takie podejście pozwala firmie budować przemyślaną i długofalową strategię, umożliwiającą ciągłe wyprzedzanie oczekiwań swoich Klientów.

W Comarch ERP Altum jest to możliwe dzięki zastosowaniu wbudowanych narzędzi Business Intelligence oraz automatyzacji procesów (BPM). System gromadzi i analizuje informacje na temat m.in. lojalności Klientów, skuteczności pracy przedstawicieli handlowych, efektywności poszczególnych działań sprzedażowych. Dzięki automatyzacji procesów, Comarch ERP Altum dba m.in. o to, aby konkretna wiadomość trafiła do odpowiedniej osoby w firmie wraz z gotową informacją, jakie działania należy podjąć w związku z zaistniałą sytuacją.

Zobacz jakie możliwości daje Comarch ERP Altum CRM

Zorganizowana opieka nad Klientami

W Comarch ERP Altum, właściciel firmy posiada pełną kontrolę nad całym procesem obsługi Klienta. Przypisywanie poszczególnych Klientów do pracowników, ustalanie osób kontaktowych dla kontrahentów, pozwala firmie zarządzać relacjami z Klientem w sposób w pełni przejrzysty i zorganizowany. Dzięki aplikacji Comarch ERP Mobile Sprzedaż, pracownicy mobilni mogą prowadzić bezpośrednią sprzedaż u Klienta z poziomu urządzenia mobilnego oraz zarządzać jego obsługą.

W celu uzyskania kompletnej informacji na temat m.in. zadowolenia Klienta, perspektyw dalszej współpracy, system umożliwia tworzenie własnych kwestionariuszy ankietowych. Dzięki zgromadzonym odpowiedziom na pytania ankietowe, firma może zautomatyzować niektóre czynności.

Planowanie i kontrolowanie działań sprzedażowych

Comarch ERP Altum umożliwia kompletną obsługę relacji z Klientami oraz Partnerami biznesowymi, od zarejestrowania danych, aż po ewidencje rozmów oraz działań związanych z pozyskaniem i obsługą kontrahentów.

Przedsiębiorstwo ma możliwość określania etapów sprzedaży od np. wysłania maila, poprzez umówienie wizyty, aż po negocjacje i zamknięcie transakcji, a także całkowite lub częściowe zautomatyzowanie całego procesu. W ramach etapów, system umożliwia przydzielanie osób odpowiedzialnych, ustalanie terminów, konkretnych zadań i czynności do wykonania. Dzięki CRM, handlowcy zawsze mają dostęp do historii kontaktów z Klientem, wiedzą o jego potrzebach i problemach.

Planowanie zadań

Właściwa organizacja pracy pracowników oraz prawidłowe przydzielanie i priorytetowanie zadań przekłada się bezpośrednio na wydajność przedsiębiorstwa. W Comarch ERP Altum, przedsiębiorstwo ma możliwość m.in.:

• Tworzenia zadań i przypisywania ich do poszczególnych pracowników,
• Grupowania zadań w dowolne kategorie,
• Ustalania priorytetów dla konkretnych zadań oraz terminów ich realizacji.

Dzięki aplikacji mobilnej Comarch Mobile Zarządzanie możemy również kompleksowo zarządzać pracą pracowników mobilnych z poziomu smartfona lub tableta.

Bezpośrednia praca z Klientem

Chcąc umożliwić regionalnym kierownikom sprzedaży zarządzanie sprzedażą w terenie a pracownikom mobilnym ułatwić i usprawnić pracę z Klientem, stworzyliśmy aplikacje: Comarch Mobile Zarządzanie oraz Comarch Mobile Sprzedaż.

Aplikacja dla kierowników sprzedaży to planowanie wizyt sprzedawców, monitorowanie i analiza przebytych tras, łatwa komunikacja dzięki wykorzystaniu intuicyjnego komunikatora oraz dostęp do listy rejonów, pracowników, kontrahentów.

Aplikacja dla pracowników mobilnych to dostęp do pełnej oferty towarowej, historii kontaktów z Klientem, tranzakcji i płatności oraz prowadzenie sprzedaży bezpośrednio u Klienta z poziomu urządzenia mobilnego.

Chcesz przetestować? Masz pytania?

Umów się na bezpłatną prezentację Comarch ERP ALTUM

bezpłatna prezentacja

„Nasze wdrożenia,
są początkiem długoletniej współpracy…”

Kompleksowość naszych usług oraz wysoki standard obsługi powodują, że klienci mają poczucie stabilności. Znamy procesy zachodzące w firmach oraz doradzamy, jak coraz lepiej prowadzić biznes. Dostarczane systemy IT rozwijają się wraz z firmami naszych klientów. Wdrożenie systemu informatycznego to początek długoletniej współpracy.

CRM Altum